3 Ekim 2016 Pazartesi

Yıldız Tilbe - Kardelen Dinle & Şarkı sözleri

Sevilen şarkıcı yıldız Tilbe'nin özdemir müzik etiketi ile, yayınlanan şivesi sensin aşkın adlı albüm içerisinde yer verdiği kardelen şarkı sözü isimli şarkısı video klib ve şarkı sözleri ile sitemiz'de.
Slow müzik sevenlerin en sevdiği bayan sanatçılardan birisi olan ve başarılı şarkıların altında imzası olan değerli sanatçı besteci yıldız Tilbe, kardelen şarkısı video klibi, ile yine kendi hatırlatmış oldu bu güzel şarkı ve video klip çalışması sitemiz totube'de.

Yıldız Tilbe kardelen dinle


Kardelen şarkı sözleri

Ne güneş, ne ateş, gözlerin yüzüme değdi, eriyorum
Bu kez o sıcak bakışlarına, çat kapı gelişine
Şarkılar tutar oldu yüreğim,
Anlatılmaz, anlatılmaz, yüzünde dört mevsim yaz, dokunamam
Olmaz, olmaz dayanılmaz bu yakın uzaklığa katlanamam
Ya gel ya da gel, kaçak baharım
Kalmadı tuzum tadım,
Aşk yine, gine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil kır çiçeği değil
Kardelen, kara sevdan saçlarıma
Ne masal, ne rüya varlığın, şiire benzer, ruhumu gezer
Adımı her söylemende, aklımı alıyorsun
Ne olur hiç gitmesen benden
Anlatılmaz, anlatılmaz, yüzünde, dört mevsim yaz dokunamam
Olmaz, olmaz, dayanılmaz, bu yakın uzaklığa, katlanamam
Ya gel ya da gel, kaçak baharım
Kalmadı tuzum tadım
Aşk yine gine başa bela
Son sürat iter beni kucağına
Gül değil, kır çiçeği değil
Kardelen, kara sevdan saçlarıma.


EmoticonEmoticon