7 Ekim 2016 Cuma

Erkan Petekkaya - Divane Aşık Gibi Dinle & Şarkı sözleri

Erkan petekkaya'nın seslendirdiği türk kalp vakfı yararına hazırlanan ve DMC etiketi ile yayınlanan, 12 kalp albümünde yer alan divane aşık gibi isimli şarkısının video klibi sitemiz'de.Başarılı oyuncu erkan petekkaya oyunculuğu gibi sesi ile de, büyük ilgi görür durumda her kesimden çok sevilen ve dillerden düşmeyen şarkı divane aşık gibi isimli şarkı sözü ve divane aşık gibi şarkı sözleri tubidy'de.

Erkan petekkaya divane aşık gibi dinle


Divane aşık gibi şarkı sözleri

Divane aşık gibi da dolaşirum yollarda
Kız senin sebebune, yar senin sebebune
Kaldım istanbullarda, kadım istanbul

Baban beni babamdanda birkerecuk istesun
Allahın emri ile allahın emri ile
Gelinum olsun desin gelinum olsun

Sar beluna belunada karadeniz kuşağı
Sar beluna belunada karadeniz kuşağı
E kız sen da dermusun
Oy kız sen da dermusun
Alsam ha bu uşağu

Yüksek dağun kuşuyumda selviye konacağum
İste beni babamdan iste beni anamdan
Vermezse kaçacağum, vermezse kaça

Al şalum yeşil şalım da dünyayı dolaşalum
Sen yağmur ol ben bulut,
Maçkada buluşalum maçkada bulu


EmoticonEmoticon