3 Ekim 2016 Pazartesi

Emre Kaya - Dın Dın Dinle & Şarkı sözü

Başarılı şarkıcı Emre Kaya'nın DMC etiketi ile yayınlanan, dın dın şarkı sözü isimli single çalışması video klibi ve şarkı sözleri ile sitemiz'de.Yakışıklı şarkıcı emre kaya sevilen şarkısı dın dın dinleyebilir ve şarkı sözleri ni sitemiz totube den takip edebilirsiniz.

Emre kaya dın dın dinle


Dın dın şarkı sözü

Duymuyorum sandığın her cümle kulaklarıma
Değiyor inan canım,
Özgüvenin de bozulmuş, belli hazin sonun
Geliyor adım adım

Şöyle yakınlaş gel bir konuş bakalım
Tersim fenadır hatırlatırım
Görünen ne sence saf mıyım?

Yalan söylediğini bilmesi zor geliyor
Bu halin kalbimi titretiyor
Ne yazık ki yine haklıyım
Erken fark ettim şanslıyım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım
İstersem sazı elime alır
Seni dın dın çalarım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım
İstersem sazı elime alır
Seni dın dın çalarım

Duymuyorum sandığın her cümle kulaklarıma
Değiyor inan canım
Özgüvenin de bozulmuş belli hazin sonun
Geliyor adım adım,

Şöyle yakınlaş gel bir konuş bakalım
Tersim fenadır hatırlatırım
Görünen ne sence saf mıyım?

Yalan söylediğini bilmesi zor geliyor
Bu halin kalbimi, titretiyor
Ne yazık ki yine, haklıyım
Erken fark ettim şanslıyım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım
İstersem sazı elime alır
Seni dın dın çalarım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım.
İstersem sazı elime alır,
Seni dın dın çalarım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım
İstersem sazı elime alır
Seni dın dın çalarım

Arkamdan konuşup beste yapacağına
Yüzüme konuş da düet yapalım
İstersem sazı elime alır
Seni dın dın çalarım!


EmoticonEmoticon