24 Ekim 2016 Pazartesi

Aslı Hünel - Aşk-ı Sabit Dinle & Şarkı sözü

Aslı hünel'in seyhan müzik, etiketi ile yayınlanan rengarenk isimli albümünde yer alan aşk ı sabit adlı şarkısı video klibi ve aşkı sabit şarkı sözleri ile sitemiz'de.Duygusal şarkılar ile tanıdığımız deneyimli şarkıcı aslı hünel'in yep yeni video klip çalışması aşk ı sabit isimli şarkıya çekildi bu güzel şarkı ve sözünu sitemizde paylaşıyoruz.

Aslı hünel aşk-ı sabit dinle


Şarkının sözleri

Adı eski aşkım bi de kalbime sorsan
Tatmadı en yeni acıları, her gün o yaşatıyor
Eski aşk nasıl olsa unutulur, deme unutulmuyor
Yıllanmış kömür gibi hemen alev alıyor..

Dilsiz ruhum onunla her gece konuşuyor
Benden kaçıp kaçıp, onunla buluşuyor

Daha ne kadar yaşarım onsuz garanti veremem
Ebedi uykuya dalıncaya dek yaşatacağım biliyorum
Büyük konuşmuyorum o benim "aşk-ı sabit"im
Artçı bir şok değil en büyük depremim

Adı eski aşkım bir de kalbime sorsan
Tatmadı en yeni acıları her gün o yaşatıyor
Eski aşk nasıl olsa unutulur deme unutulmuyor,
Yıllanmış kömür gibi hemen alev alıyor

Dilsiz ruhum onunla her gece konuşuyor
Benden kaçıp kaçıp onunla buluşuyor..

Daha ne kadar yaşarım onsuz, garanti veremem
Ebedi uykuya dalıncaya dek yaşatacağım biliyorum
Büyük konuşmuyorum o benim aşk-ı sabit'im
Artcı bir şok değil, en büyük depremim


EmoticonEmoticon