20 Ağustos 2016 Cumartesi

Işıl Atamer - Tadımız Kaçmasın (feat. Tankurt Manas)

Işıl atamer'in tadımız kaçmasın albümü seyhan record müzik etiketi ile yayınlandı.Albüm içerisinde çıkış şarkısı hemde albüm ismi olan tadımız kaçmasın şarkısına video klip çekildi.Bu güzel şarkının video klibini sitemizden izleyebilir şarkıyı dinleyebilirsiniz. ışıl atamer tankurt manas tadımız kaçmasın şarkı sözü'ne de yine sitemizden ulaşabilirsiniz.Adını o ses türkiye ile duyuran tankurt manas bu şarkı ile de adından söz ettireceğe benziyor.Tadımız kaçmasın şarkısının sözlerinde herhangi bir yanlışlık gördüğünüz yerde bizi bilgilendirmeniz ve doğru sözleri yazmanız halinde konu güncellenerek doğru bir şekilde şarkı sözü güncellenecektir keyifli dinlemeler.

Işıl atamer Tadımız kaçmasın dinle


Şarkının sözleri

[Işıl Atamer]
Gel diyorlar geçmişim ben silmişim ben
Sevdiğimle kalmışım ben bilmesinler
Gel diyorlar üzerime, anlasınlar
Geç olmadan kur saatini, geri sarsınlar
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel.

(Tankurt Manas)
Bahaneler var inatla süre gelen bir kaç neden ve daha neler
Bu beyaz atlı prensinden name'ler
Feragat et bir kaç dakika huylarından öyle gel
Aklım hala sende, gelsen kalbim de rahat eder
Eskiden de sen bilsen de böyle kalmaz eskiler
Eski bende değilim, anla belki ben de hevesler
Geçti her bir saniyem de serzenişli sesliler
İçinde başkasın, bir sorsan aşk nasıl ha
Nasıl bir paradoks? bu sanki meksika açmazı
Mantıklı bir o kadar saçması
Gelm bana güzelim tadımız kaçmasın

[Işıl atamer]
Gel bana güzelim tadımız kaçmasın
Keyfimiz bozulmasın gel...


EmoticonEmoticon