26 Ağustos 2016 Cuma

Gülnur Gökçe - Usta Dinle & Sözleri

Gülnur gökçe'nin Usta isimli single çalışması Dems yapım ve Doğan Music Company (Dmc) Etiketi ile yayınlandı.Yine pop müzik sevenleri sevindirecek bir şarkı gülnur gökçe'den geldi yaz aylarının son günlerine gelen video klip çalışması yazlık mekanların son günllerinde ses getirecek gibi görünüyor sanatçı'ya başarılar diliyor ve şarkı sözleri ve bu güzel video klip çalışmasını sizlerle bırakıyoruz.

Gülnur gökçe usta dinle


Usta şarkı sözü

Kalbim senin olabilir ama ben bana aitim
Yarınım mechul orası kabul geçmişi şahidim
Sende kalsın,senin aklın tecrübe sahibim fazla fazla
Kaç ayrılık iziyle dolu, gönül sahilim
Hem kendin ol hem bana benze
Nasıl olacak ya hem yagın ol hem de yağmur?
Biri beni sınıyor galiba oldu canım başka başka
Başlarım böyle aşk'a
Aşk dedikleri buysa kalbim en büyük usta
Gitmek isteyen varsa kalan bize yeter her husus ta usta!


EmoticonEmoticon