28 Ağustos 2016 Pazar

Gülden Mutlu - Bye Bye Dinle & Şarkı Sözleri

Gülden mutlu'nun yep yeni video klip çalışması bye bye video klibi pasaj müzik etiketi ile yayınlandı.Gülden mutlu bye bye şarkısını dinlemek ve şarkı sözlerine yine bu sayfadan ulaşabilirsiniz.Daha önceden uzun lafın kısası şarkısı ile ortalığı yakıp yıkan gülden mutlu bu kez bye bye isimli single çalışması ile boy gösteriyor.Gülden mutlu uzun lafın kısası isimli şarkısı onlarca dj tarafından remixlenip paylaşılmıştı.Bye bye şarkısı'nı da yine bu şekilde ilgi görecekmi merakla bekliyoruz daha fazla uzatmadan bu güzel çalışmayı paylaşıyoruz.

Gülden mutlu bye bye dinle


Şarkının sözleri

Bye bye, bye bye

Gözün arkada kalmasın ben bana bakarım
Savaş açarsan içinden sağ çıkarım
Sıraya dizilsin o aşk lar meşk ler
Buna geçmiş değil, tecrübe derler

Kaç kere oldu ben saymadım ama
Sudan sebeplerle, kıydın hep bana
Hoşunamı gidiyor bu saçma bitişler?
Boğuluyorsun adamım, hadi boy ver

Bye bye, ben hiç uğramadım say
Bye bye, yeni aşk mı tabi hay hay
Bye bye, yerime kim gelirse..
Geçmiş olsun de o anlar.


EmoticonEmoticon