26 Ağustos 2016 Cuma

Egemen Sekmen - Affet Dinle & Sözleri

İda & Seymen müzik etiketi ile yayınlanan egemen seymen'in affet isimli pop müzik single çalışması sitemizde.
Deneyimli müzisyen sanatçı söz yazarı ve müzik eğitmeni olan egemen sekmen hareketli çalışması ile sitemizde yerini aldı affet isimli bu çalışma pop müzik sevenler tarafından sevilecek gibi gözüküyor sanatçıya başarılar diliyor ve şarkı sözleri ve bu güzel video klip çalışmasını sizlerle paylaşıyoruz.Şarkı sözleri'nde bir yanlışlık gördüğünüz taktirde yorum kısmından bizlere ulaşıp düzeltmemizi sağlıyabilirsiniz.

Egemen sekmen affer dinle


Affet Şarkı sözü

Son bulacak bir gün bu aşk acısı elbet
Kaybolacak yıllar ama aşk'a değer elbet
Sabah'ın ışıkları bir gün doğacak elbet
Karanlık odamıza, bir gün vuracak elbet
Son bahar yaprakları gibi savruluruz elbet
Sonra toprağa karışır yine buluşuruz elbet
Sensiz ben yarım akıllı yaşıyorum yıllar yılı
Gözlerim ağlamaklı, bekliyorum çaresiz..
Affet beni aşkım, büyüklük sende kalsın
Bir şans daha lütfen pişman olmayacaksın
Bak göz bebeklerime gör nasıl sevdiğimi
Duy kalbimin sesini seviyorum deyişini.
Sensiz ben yarım akıllı yaşıyorum yılllar yılı
Gözlerim ağlamaklı bekliyorum çaresiz
[X2]
Affet beni aşkım büyüklük sende kalsın
Bir şans daha lütfen pişman olmayacaksın
Bak göz bebeklerime gör nasıl sevdiğimi
Duy kalbimin sesini seviyoruuum deyişini


EmoticonEmoticon