13 Ağustos 2016 Cumartesi

Alican - Yar Olur Mu Dinle - Şarkı sözleri

Alican'ın sallana sallana albümünde yer alan şarkısı yar olur mu? isimli çalışmasının video klibi sitemiz'de.Dgl & Dmc etiketi ile piyasaya sürülen sallana sallana albümndeki güzel slow çalışma yar olur mu şarkı sözü ve şarkının video klibine bu sayfada görebilirsiniz.Şarkı sözü'nde bir hata gördüğünüz kısım olursa bizlere yorum kısmından bildirmeniz ve hızlı bir şekilde düzeltmemizi sağlıyabilir ayrıca sanatçıya ve bizlere destek olabilirsiniz sosyal medya hesaplarınızdan sayfayı paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmamızı sağlıyabilirsiniz.

Alican yar olur mu? Dinle


Yar olur mu şarkısının sözleri

Her gün yıpranan ümitler besledim
Güneş gibi parlayan, güzel yüzünü özledim.
Senden bana yar; olurmu olurmu?[x2]
Her şeyi üstünde seni gördüm sevgilim
Güzelliğini istemem değer vermen yeterli
Senden bana yar; olurm olurmu?
Aaaaah
Senden bana yar, olurmu olurmu?
Aşk'a kelepçe vurulurmu olurmu?
Senden bana yar, olurmu olurmu?[x2]


EmoticonEmoticon